Saturday, January 5, 2013

ပေဟဠိ လေရာင္




ျခံထဲ ဆင္းလာျပီး ခံုတန္းေလး ေပၚ ထိုင္လိုက္ခ်ိန္မွာ စံပါယ္ပန္းရန ံ ့ေလးက သင္းသင္း ေလး ေမႊးပ် ့ံေနတယ္။
 ခုံတန္းေဘး လက္လွမ္းမွီတဲ ့ စံပါယ္ရံုေလးက စံပါယ္ပန္းေလး ေတြ ကို ဆြတ္ယူျပီး နမ္းရွိဳက္ မိတယ္။
က်မ  နာမည္ၾကီးေရေမႊးန ံ ့ေတြထက္ ဒီပန္းရန ့ံ ေလး ကို ပဲၾကိဳက္တာ။
စိတ္ႏွလံုး ကို ၾကည္ေမြ ့ခ်မ္းေအးျပီး အေမာေျပေစတဲ ့ စံပါယ္ရန ့ံေလးပါ။
 
ည ကိုးနာရီထိုးေတာ့မယ္။ တမင္ အခ်ိန္ကိုက္ျပီး  ကို ျခံထဲဆင္းလာခဲ့တာပါ။
ဒီေန ့ လျပည့္ေက်ာ္ သံုးရက္ေန ့ ဆိုေတာ့ ဒီအခ်ိန္ေလာက္ မွ လ ထြက္မွာကိုး

က်မ ထင္တဲ့အတိုင္းပါပဲ -- ခံုတန္းေလးမွာ ထိုင္ရင္ း အေရွ  ့အရပ္ ကို မ်က္နွာ မူထားတဲ ့က်မျမင္ကြင္း ထဲ ကိုလမင္းၾကီးတျဖည္းျဖည္း ေနရာယူလာပါတယ္။

တိမ္မွ်င္က်ဲက်ဲေလးေတြ ၾကားက လင္းေရာင္ျဖာေနတဲ ့လမင္းၾကီး က လွလိုက္တာ-

ေခါင္းကိုေမာ ့ျပီး လေရာင္ျခည္ အလင္း ကို ခံယူေနရင္း လူတစ္ေယာက္ ကို သတိရစိတ္နဲ ့
က်မ ႏွလံုးအိမ္ဟာပံုမွန္ထက္ပိုခုန္လာပါတယ္။
ႏွစ္ေတြၾကာေညာင္းလာေပမယ္ ့မျပယ္ေသးတဲ ့သတိရျခင္းေတြ က်မမွာရွိေသးတာပါပဲလား ။

က်မ နဲ ့သူ အလုပ္ခြင္ မွာ အတူတူလုပ္ကိုင္ခဲ့တာ တစ္ႏွစ္ေတာင္ မရွိခဲ ့ပါဘူး။
မွတ္မွတ္ရရ ဆယ္ လ နဲ ့ ၃ ရက္ တည္းပါ။
 ဆယ္လေက်ာ္တည္း  အလုပ္တြဲလုပ္ ခဲ့ ရတဲ ့ သူ တစ္ေယာက္ ရဲ ့ေမြးေန ့ ကို ဆယ္ႏွစ္ နီးပါး မေမ ့တာကေတာ ့က်မ ရဲ ့ သူ ့အေပၚမွာ ထားတဲ ့ သံေယာဇဥ္ အဆိုင္အခဲ က
 ၾကီးမားလြန္းေနလို ့ပဲ ထင္ပါရဲ  ့--

ဒီေန ့ သီတင္းက်ြတ္လျပည့္ေက်ာ္ ၃ ရက္ေ န့က သူ ့ေမြးေန ့ပါ။
သူ ့ေမြးေန ့ ကို သူမေျပာဘဲ က်မ ဘာသာ သူ ့ပရိုဖိုင္း ကို လိုက္ရွာျပီး မွတ္ခဲ့တာပါ။
ဘာလို ့မွတ္ခဲ့တာလဲ လို ့ေမးရင္ --သိခ်င္ခဲ့လို ့ပါ။

အဲဒီတုန္းက က်မ ဟာ သူ နဲ ့ပတ္သက္ရင္ သိခ်င္စိတ္မ်ားလြန္း တဲ ့ေကာင္မေလးေပါ ့-
အလုပ္ခြင္ မွာ လည္း သူ လုပ္သမွ် လိုက္ၾကည့္ရင္း သူ ဘာေတြအဆင္မေျပလည္း ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္ ခဲ့သူပါ ။အထည္ခ်ဳပ္စက္ရံု တစ္ခုမွာ က်မ က စတိုတာ၀န္ခံ ၊  သူက ဂ်ပန္စကားျပန္ပါ။

အလုပ္သေဘာတရားခ်င္းမတူေပမယ္ ့သူ နဲ ့က်မ အလုပ္စားပြဲ က ေဘးခ်င္း ကပ္ေနတာ မို ့သူမ်ားထက္ပိုရင္းႏွီးခဲ့ပါတယ္။သူ က ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ျပီး စက္တန္းထဲမွာလည္း ေနာက္ေျပာင္ကာ ရီစရာေတြေျပာတတ္လို ့ သူ့ကို အထည္ခ်ဳပ္တဲ့သူေတြအားလံုးကသိပ္ခင္ၾကပါတယ္။

က်မလည္း ကုိယ့္ထက္ ၂ ႏွစ္ငယ္တဲ့ သူ ့ကို ေမာင္ေလးတစ္ေယာက္လို ခင္မင္ေစတနာထားမိတယ္။
သူ ဂ်ပန္စကားက်ြမ္းက်ြမ္းက်င္က်င္ ေျပာတတ္္တာ အားက်လို ့ က်မ ဂ်ပန္စာ သင္မိပါတယ္။
သူ ကလည္း က်မ ကို အားရင္ အားသလို သင္ေပးတယ္။

ဒီလိုနဲ ့ က်မ သူ ့အေပၚ သံေယာဇဥ္ ပိုလာမိတယ္။ သူ လည္း က်မ အေပၚ ပိုတြယ္တာ လာတယ္လု ိ့က်မ ထင္ ခဲ့တယ္။
“ ထင္ ခဲ ့တယ္----  ”

 ဒီစကားလံုးေလးဟာ သူ ့ရဲ ့က်မအေပၚ သေဘာထားေတြကို ေကာက္ခ်က္ခ်တဲ့အခါ သံုးရပါတယ္။
 ဘာလို့လဲ ဆိုေတာ့ က်မ သူ ့စိတ္ကို ေသခ်ာမၾကည့္ႏိုင္ခဲ့လို့ပါ။
ခင္မင္ရင္းႏွီးတဲ့ အခ်ိန္ကာလၾကာေလေလ က်မ သူ ့ကိုတြယ္တာမွဳ တိုးေလေလ ျဖစ္လာခ်ိန္မွာ သူ  ့ရဲ ့စိတ္ကို က်မ ဖမ္းယူဆုပ္ကိုင္ခ်င္လာတယ္။
ဒါေပမယ္ ့ သူ ့ပံုစံ ကိုက်မ အကဲမဖမ္း တတ္ခဲ့ပါဘူး။

တစ္ခါတစ္ခါ အားလံုးထက္ သူ က်မ ကို ပိုျပီး ဂရုစိုက္တယ္ လို ့ထင္မိေပမယ္ ့ တစ္ခါတစ္ခါ သူက က်မကို
အားလံုး နဲ့တန္းတူ သေဘာထားျပီး သာမန္ခင္ရံု ပဲနဲ ့တူပါရဲ့လို ့ေတြးေတာ စိတ္အားငယ္ခဲ့ရတာလည္း အခါခါပါပဲ။အျပင္ပန္းၾကည့္ရင္ ေနာက္ေျပာင္ရယ္ေမာေနေပမယ္ ့ သူ ့မွာ ဘယ္သူမွမသိႏိုင္ တဲ ့
ေလးနက္ တဲ ့ ခံစားမွဳေတြ ရွိတယ္လို ့ က်မ ခံစားသိလာတယ္။

မိသားစု အေၾကာင္းကို လ်ိဳ ့၀ွက္တတ္လြန္းတဲ ့ သူ ့မွာ ဘာျပသနာေတြရွိလဲလို ့
က်မသိခ်င္ခဲ့ေပမယ္ ့ သူ ့ကို ေမးလို ့မရပါခဲ့ပါဘူး။
သူ ့ခံစားမွဳ ကို က်မ ဘယ္လို မွ မရိပ္မိႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။

တခါတေလ က်မ ကို ရီေ၀ေ၀ ေငးၾကည့္ေနတတ္တဲ ့သူ ့ မ်က္၀န္းေတြထဲမွာခ်စ္ရိပ္ေတြရွိတယ္လို ့ က်မ သိရွိခံစားရတယ္။ဒါေပမယ္ ့ တစ္ခါတစ္ေလ သူ ့မ်က္၀န္းေတြ က က်မအေပၚသိပ္သူစိမ္းဆန္ေနျပန္ေရာ--
က်မ လိုခ်င္တဲ ့ ပြင္ ့လင္းမွဳ   ကို သူ မေပးခဲ့ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္က်မ သူ ့ကို သိပ္သံေယာဇဥ္ တြယ္ခဲ့တာပါ။

သူ ့အေပၚ က်မအရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ဂရုစိုက္ခဲ့တာ သူ မသိတာလား ၊ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ခဲ့တာလား ၊ ဒါကိုေတာ ့က်မ မသိခဲ ့ပါဘူး။
က်မကေတာ့ ေတြးသမွ်အေတြးအားလံုးထဲ မွာ သူ ့ကို ထည့္ထားပါတယ္။
သူ ့ေမြးေန ့နားနီးေတာ ့ က်မ သူ ့ကို လက္ေဆာင္ ေပးခ်င္လို ့ ဘာပစၥည္းေလး ေပးရင္ေကာင္း မလဲစဥ္းစားလိုက္ရတာ--
သူ ေလာေလာဆယ္ ဘာလိုအပ္ လဲ က်မ ေသခ်ာ စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ သူ ့မွာ ဂ်ပန္အဘိဓါန္
ေကာင္းေကာင္းမရွိေသးပါဘူး။

အဲဒီတုန္းက အင္တာနက္ေတြ အီးေမးလ္ ေတြသိပ္ မတြင္က်ယ္ေသးေတာ့  စာအုပ္စာတမ္းေတြ ကို ပဲအားကိုးရပါတယ္။ဂ်ပန္စကားျပန္ လုပ္ျပီး ဂ်ပန္အဘိဓါန္ ေကာင္းေကာင္းသူ ့မွာ မရွိလို ့  က်မ ေပးခ်င္လာပါတယ္။

ဒါေၾကာင္ ့ သူ ့ေမြးေန ့မတိုင္ခင္ တည္းက စာအုပ္ေလး ကို၀ယ္သိမ္းထားပါတယ္။
ဒါေပမယ္ ့ သူ ့ေမြးေန ့ေရာက္လာေတာ ့လည္း သူ  က်မကို မေျပာပါဘူး။
ဒီညေန ေစာေစာျပန္မယ္လို ့ သူေဌး ကို ခြင္ ့ေတာင္းေနတဲ ့သူ ့ကိုလွမ္းၾကည့္ရင္း က်မရင္နာလာပါတယ္။
သူ ေစာေစာျပန္ျပီး တေနရာ မွာ ေမြးေန ့ပြဲ က်င္းပမယ္နဲ့ တူပါရဲ ့။

က်မ ကေတာ့ လက္ေဆာင္ေလး ၾကိဳ၀ယ္ထားျပီး ဒီေန ့ ေရာက္လာဖို ့ေစာင့္လိုက္ရတာ
သူ ့ကို က်မ ေစတနာေတြ ျပ ျပီး စာအုပ္ေလး ေပးမယ္လို ့ အားခဲထားသမွ် အလကားပါပဲ။
ကာယကံရွင္ မေျပာတဲ ့ေမြးေန ့ ကို က်မ က ဘယ္လိုမွ လက္ေဆာင္ မေပးရေတာ့ဘူးလား
သူျပန္ခါနီးေလေလ က်မ စိတ္ေတြ ထူပူလာေလေလ ပါပဲ။

က်မ ရဲ ့လက္ေဆာင္ဟာ က်မခ်စ္တဲ့သူ လုပ္ငန္းခြင္ မွာ အဆင္ေျပေစမယ္ ့ အရာေလးမို ့
က်မ ရေအာင္ေပးမယ္လို ့ စိတ္ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။
ဒီလို နဲ ့အရိပ္အေျခ ၾကည့္ေနတုန္း သူ ့ကို ဂ်ပန္ၾကီး က စက္တန္းဘက္ ခဏေခၚသြားလို ့
က်မ ထိတ္ခနဲ၀မ္းသာသြားျပီး က်မ စားပြဲေဘးက အသာထ ကာ သူမ်ားေတြ အလစ္ေခ်ာင္းကာ ထိုင္ခံုမွာ တင္ထားတဲ ့သူ ့ေက်ာပိုးအိတ္ဇစ္  ဖြင ့္ကာဂ်ပန ္အဘိဓါန္စာအုပ္ေလး  ကို ျမန္ျမန္ထိုးထည့္ ျပီး
ဇစ္ျပန္ပိတ္ ထားလို္က္ပါတယ္။

ခဏေန သူျပန္လာေတာ့ အိတ္ကို အျမန္ေကာက္လြယ္ကာ ျပန္သြားပါတယ္။
က်မကေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္  အဲဒီစာအုပ္ေလး ေပးလိုက္ရတာ ေက်နပ္မိတယ္။
ဒါေပမယ္ ့ ေမြးေန ့ကိုေတာင္ က်မကိုမေျပာတဲ့ သူ ့ရဲ ့သူစိမ္းဆန္ မွဳ ေၾကာင့္လည္းရင္နာမိတယ္။

အဲဒီည  က ျဖာက်ေနတဲ ့လေရာင္ေအာက္မွာ သူ ့ကို တမ္းတရင္း က်မငိုမိတယ္။
ခ်စ္သူ ရဲ ့ေမြးေန ့ မွာ သူေပ်ာ္ပါေစ လို ့ မ်က္ရည္ေတြ နဲ ့က်မဆုေတာင္းေနတာ လမင္းၾကီး က ေတာ့ၾကည့္ ျပီး အ ံ့ၾသ ေနပါလိမ့္မယ္။

ေနာက္ေန ့ အလုပ္ခြင္ ထဲ မွာ သူ က က်မ ကို တၾကည့္ၾကည့္ လုပ္ျပီး တခုခု စဥ္းစားေနပံုမို ့စာအုပ္ကိစၥ ပဲ ျဖစ္မယ္လို ့ က်မ သိလိုက္ပါျပီ။

က်မ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ေနေနေတာ့ သူ မခ်င္ ့မရဲ ျဖစ္လာပံုရပါတယ္။

“ ေျပာဦးမယ္ ၊ မေန ့က က်ြန္ေတာ့ေမြးေန ့ေလ”
“ဟုတ္လား -- နင္ကလည္း ေျပာေတာင္မေျပာပါလား ၊
 ဘာလဲ မုန္ ့ေက်ြးရမွာေၾကာက္လို့လား”

က်မက ခုမွသိသလို နဲ ့ ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့ သူ က က်မ ကို ေစ ့ေစ့ ၾကည့္ကာ

“ ခင္ဗ်ား တကယ္မသိဘူးလား ”
“ ဟယ္-- နင္မွမေျပာတာ ငါ ကဘယ္လိုသိမွာလဲဟဲ ့”
 “ ေအးေလ-- မသိလည္း ျပီးတာပါပဲ”

သူ ကမေက်မနပ္ နဲ ့ေျပာကာလွည့္ထြက္ သြားပါတယ္။
တကယ္ေတာ ့ သူလည္းက်မ ေပးတာလို ့ ထင္ခ်င္ေပမယ္ ့ သူ ့ေမြးေန ့ ကို က်မ မေျပာထားေတာ့ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနပံုရပါတယ္။က်မ ကလည္းမေျပာခ်င္ပါဘူး။သူ ့ကိုဘယ္ေလာက္ ခ်စ္ခင္ပါေစ  က်မ ရဲ ့
ရင္ထဲ ခံစားခ်က္ေတြ သူ ့ကိုအျမင္မခံႏိုင္ပါဘူး။

သူ က်မအေပၚ ဘယ္လို သေဘာထားလဲဆိုတဲ ့ပေဟဠိ တစ္ပုဒ္ ကို အေျဖ မသိရေသးခင္
က်မ ေမတၱာ ေတြ ကို ဖံုးကြယ္ ျမိဳသိပ္ထားခ်င္ပါတယ္။
က်မ လည္း လူသားတစ္ေယာက္မို ့ အတၱ ရွိပါတယ္။
က်မ သူ ့ကို ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးသေလာက္ သူလည္းက်မ ကိုထပ္တူထပ္မွ် ခ်စ္ေစခ်င္ပါတယ္။
က်မ သူ ့ကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ျဖည့္ဆည္းခ်င္သေလာက္ က်မ ကုိ သူ လည္းဂရုစိုက္ေစခ်င္ပါတယ္။
ဒီလို ျဖစ္မလာသေရြ ့ က်မ ေမတၱာ  ကို မျပဘူးလို ့တင္းထားရင္းနဲ ့ သူ နဲ့က်မ ခြဲခြာခ်ိန္ေရာက္လာပါတယ္။

သူႏိုင္ငံျခားသြားခါနီး အလုပ္ထြက္လိုက္တုန္းကလည္း သူက က်မကို အထူးတလည္ႏုတ္ဆက္ မသြားခဲ့ပါဘူး။

ဒါေပမယ္ ့သူ ေလဆိပ္ ဆင္းမယ္ ့ေန့ က က်မကို ဖုန္းဆက္ပါတယ္။

“ က်ြန္ေတာ္ သြားေတာ့မယ္ေနာ္ ၊ ဟိုမွာဘယ္ေလာက္ၾကာမယ္မသိဘူး
အားလံုးကို ေမ့ျပီး အလုပ္ထဲ အာရံုႏွစ္ထားရမယ္။
ဘ၀အာမခံခ်က္ရဖို ့ ေတာ္ေတာ္ၾကိဳးစားရဦးမွာပဲ”

သူေျပာတာနားေထာင္ေနရင္း က်မရင္ထဲဆို ့ကာငိုခ်င္လာပါတယ္။
သူေျပာသြားတဲ့ ထဲမွာ က်မ ကို သတိရေနမယ္၊ စာေရးမယ္။ဖုန္းဆက္မယ္လို ့တခြန္းမွ မပါပါဘူး။
ဒါဆိုလည္း ဘာလို ့သြားခါနီး တကူးတက ႏုတ္ဆက္ရတာလဲ
သူဟာက်မကို ဘယ္လိုသေဘာထားေနလဲ

သူ ထြက္သြားျပီေနာက္ပိုင္း က်မ ဟာ လသာညတိုင္း လမင္းၾကီး ကိုေမာ့ၾကည့္တိုင္တည္ကာ
ေမးခြန္းေတြ ေမးမိတယ္။

သူ--က်မ ကို ဘယ္လိုသေဘာထားခဲ့လဲ
သူ ့စိတ္အေတြးထဲမွာ က်မဘယ္ေလာက္ေနရာယူထားမွာလဲ
သူ က်မ ကို ဘယ္ေတာ့ဆက္သြယ္လာမွာလဲ
က်မ က ပဲ ခ်စ္ခင္တြယ္တာမွုေတြ သူ ့ ကိုျပေစခ်င္တာလား
သူ ့ဘ၀ခရီးေဖာ္ ကို ဘယ္လိုေရြးခ်ယ္မွာလဲ
သူ ့မွာ က်မ မဟုတ္တဲ ့တျခားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရွိေနတာလား

အေျဖမရွိတဲ ့ပေဟဠိ ေပါင္းမ်ားစြာနဲ ့လေရာင္ေအာက္ မွာ  မိန္းေမာခဲ့ရတဲ ့ႏွစ္ေတြတျဖည္းျဖည္း ၾကာလာခဲ့ေပမယ္ ့သူ က်မကို လံုး၀မဆက္သြယ္ခဲ့ပါဘူး။
က်မ မွာ သူ ့အသိ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ ရွိေပမယ္ ့ သူကိုယ္တိုင္ေျပာလာတဲ ့     သူ ့အေၾကာင္းပဲသိခ်င္တဲ ့ က်မဟာ ဘာမွကို မစံုစမ္းခဲ့ပါဘူး။

ကိုယ္ တကယ္ခ်စ္ တဲ့ သူ ဆိုရင္ ေတာင္စဥ္ခုႏွစ္ထပ္ျခားပေစ ေရာက္ေအာင္လာတတ္ၾကတဲ ့
လူ ့ေလာကၾကီး မွာ က်မ ကို လံုး၀ မဆက္သြယ္ေတာ့တဲ့သူဟာ က်မ ကို မခ်စ္ခဲ့လို ့ပဲေနမွာလို ့ အခ်ိန္ကာလေတြ ရင္းျပီးသိလာခဲ့ရပါျပီ။

သူ ႏိုင္ငံျခားက ျပန္လာျပီလား၊ အိမ္ေထာင္က်သြားျပီလား။
ပံုမွန္ဆိုရင္ေတာ ့ သူ ့မွာ ကိုယ္ပိုင္မိသားစု နဲ ့သားေတြသမီးေတြ ရေနေလာက္ပါျပီ။
ဒီလို သူ ့ဘ၀ တည္ျငိမ္သာယာ မွာ ကို က်မ ေက်နပ္ပါတယ္။

သူ ့ေၾကာင့္နာက်င္ ခံစားရတဲ ့ေ၀ဒနာေတြလည္း အနယ္ထိုင္စျပဳလာပါျပီ။
က်မ ဘာသာ   ဘ၀မွာ တစ္ကိုယ္တည္းလြတ္လပ္စြာရပ္တည္ရတာကိုႏွစ္သက္ေပ်ာ္ေမြ ့ေနပါျပီ။
ဘယ္သူ ့ကိစၥ မွ ဦးစားမေပးဘဲ အတၱၾကီးၾကီးနဲ ့ ကိုယ္ ့ေအာင္ျမင္မွဳ ကိုပဲေရွ ့တန္းတင္ပံုေဖာ္ရင္း  က်မ ႏွလံုသားေတြဟာ မာေက်ာလာပါျပီ။

   ဒါေပမယ္ ့ေပါ ့ေလ -----------------------
 တစ္ႏွစ္တစ္ခါ  သူ ့ေမြးေန ့ ကို ေရာက္လာခဲ ့ရင္ေတာ့ လေရာင္ေအာက္မွာ မိန္းေမာရင္းအေျဖ မသိခဲ့တဲ ့ပေဟဠိ တပုဒ္ အေၾကာင္း ကို ေတာ့က်မ စဥ္းစားမိဦးမွာပါပဲေလ။

ခံစားနားလည္ႏိုင္ပါေစ

ၾကာျဖဴႏြယ္

Women`s World Journal  Vol-3,Issue 9 , Mar-5 ,2014  

1 comment:

  1. ကိုယ္ တကယ္ခ်စ္ တဲ့ သူ ဆိုရင္ ေတာင္စဥ္ခုႏွစ္ထပ္ျခားပေစ ေရာက္ေအာင္လာတတ္ၾကတဲ ့
    လူ ့ေလာကၾကီး မွာ က်မ ကို လံုး၀ မဆက္သြယ္ေတာ့တဲ့သူဟာ က်မ ကို မခ်စ္ခဲ့လို ့ပဲေနမွာလို ့ အခ်ိန္ကာလေတြ ရင္းျပီးသိလာခဲ့ရပါျပီ။
    ဒါေပမယ္ ့ေပါ ့ေလ -----------------------
    တစ္ႏွစ္တစ္ခါ သူ ့ေမြးေန ့ ကို ေရာက္လာခဲ ့ရင္ေတာ့ လေရာင္ေအာက္မွာ မိန္းေမာရင္းအေျဖ မသိခဲ့တဲ ့ပေဟဠိ တပုဒ္ အေၾကာင္း ကို ေတာ့က်မ စဥ္းစားမိဦးမွာပါပဲေလ။

    ကိုယ္ေတြ႔ေလးမ်ားျဖစ္ေနေရာလား မမရယ္..............

    ခိုင္ေလး

    ReplyDelete