ဘုရားရွင္ထံ အဖူးအေျမာ္ ေရာက္သြားတယ္။
ဘုရားရွင္ထံေရာက္ေတာ့ ဘုရားရွင္အား ရွိခိုးဦးခ်ၿပီး
သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္တဲ့ ေနရာမွာ ထိုင္ေနသတဲ့။
သည္အခါ ဘုရားရွင္က
"ေကသိ၊ သင္ဟာ ထင္ရွားတဲ့ ျမင္းဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္။
ျမင္းရိုင္းမ်ားက္ု ယဥ္ေက်းေအာင္ သင္ ဘယ္လို ဆံုးမသလဲ" လို႕ ေမးေတာ္မူတယ္။
"အရွင္ဘုရား၊ တပည့္ေတာ္ဟာ ျမင္းရိုင္းမ်ားကို
အႏုနည္းျဖင့္လည္း ယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမပါတယ္၊
အၾကမ္းနည္းျဖင့္လည္း ယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမပါတယ္၊
အႏုအၾကမ္းနည္းျဖင့္လည္း ယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမပါတယ္" လို႕ ေလွ်ာက္ထားတယ္။
ဘုရားရွင္က "ေကသိ၊ အကယ္၍ ျမင္းရိုင္းဟာ
အႏုနည္း၊ အၾကမ္းနည္း၊ အႏုအၾကမ္းနည္းတို႕ျဖင့္
ဆံုးမလို႕ မရလွ်င္ ဘယ္လိုလုပ္ဦးမလဲ" လို႕ ေမးေတာ္မူတယ္။
ေကသိက "အရွင္ဘုရား၊ ျမင္းရိုင္းဟာ အႏုနည္း၊ အၾကမ္းနည္း၊ အႏုအၾကမ္းနည္းတို႕ျဖင့္
ဆံုးမ၍ မရလွ်င္ ထိုျမင္းရိုင္းကို တပည့္ေတာ္ သတ္ပစ္ပါတယ္၊
ဘာေၾကာင့္ သတ္ပစ္ရသလဲဆိုေတာ့ တပည့္ေတာ္
နာမည္အပ်က္မခံခ်င္တဲ့အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္" လို႕ ေလွ်ာက္ထားတယ္။
ေလွ်ာက္ၿပီးေတာ့ ေကသိက "အရွင္ဘုရား၊ အရွင္ဘုရားဟာ
ဆံုးမထိုက္သူကို ဆံုးမတတ္တဲ့ အတုမဲ့ပုဂၢိဳလ္ႀကီးျဖစ္ပါတယ္။
အရွင္ဘုရားဟာ ဆံုးမထိုက္သူမ်ားကို ဘယ္လို ဆံုးမေတာ္မူပါသလဲဘုရား"
လို႕ ေလွ်ာက္ထားတယ္။
ဘုရားရွင္က "ေကသိ၊ ငါဟာ ဆံုးမထိုက္သူကို အႏုနည္းအားျဖင့္လည္း
ဆံုးမတယ္၊ ေကသိ၊ ငါ အႏုနည္းျဖင့္ ဆံုးမပံုမွာ ...
ဤကား ကာယသုစရိုက္၊ ဤကား ကာယသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ၀စီသုစရိုက္၊ ဤကား ၀စီသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား မေနာ္သုစရိုက္၊ ဤကား မေနာသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား နတ္တို႕တည္း၊ ဤကား လူတို႕တည္းလို႕ ဆံုးမတယ္။
ငါ အၾကမ္းနည္းျဖင့္ ဆံုးမပံုမွာ ...
ဤကား ကာယဒုစရိုက္၊ ဤကား ကာယဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ၀စီဒုစရိုက္၊ ဤကား ၀စီဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား မေနာဒုစရိုက္၊ ဤကား မေနာဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ငရဲ၊ ဤကားတိရစ ၦာန္၊ ဤကား ၿပိတၱာလို႕ ဆံုးမတယ္။
ငါ အႏုအၾကမ္းနည္းျဖင့္ ဆံုးမပံုမွာ ...
ဤကား ကာယသုစရိုက္၊ ဤကား ကာယသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ကာယဒုစရိုက္၊ ဤကား ကာယဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ၀စီသုစရိုက္၊ ဤကား ၀စီသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား ၀စီဒုစရိုက္၊ ဤကား ၀စီဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား မေနာ္သုစရိုက္၊ ဤကား မေနာသုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား မေနာဒုစရိုက္၊ ဤကား မေနာဒုစရိုက္အက်ိဳး၊
ဤကား နတ္တို႕တည္း၊ ဤကား လူတို႕တည္း၊
ဤကား ငရဲ၊ ဤကားတိရစ ၦာန္၊ ဤကား ၿပိတၱာလို႕ ဆံုးမတယ္" လို႕ ေျဖၾကားေတာ္မူတယ္။
သည္အခါ ေကသိက " အရွင္ဘုရား၊ အရွင့္ရဲ႕ ဆံုးမထိုက္သူဟာ
အႏုနည္း၊ အၾကမ္းနည္း၊ အႏုအၾကမ္းနည္းတို႕ျဖင့္ ဆံုးမျခင္းကို မခံယူလွ်င္
အဘယ္သို႕ ျပဳလုပ္ပါသလဲ" လို႕ ေလွ်ာက္ထားတယ္။
ဘုရားရွင္က "ေကသိ၊ ငါ ဆံုးမေသာသူဟာ
အႏုနည္း၊ အၾကမ္းနည္း၊ အႏုအၾကမ္းနည္းတို႕ျဖင့္ ဆံုးမျခင္းကို မခံယူခဲ့လွ်င္
ထိုသူကို ငါ သတ္ပစ္တယ္" လို႕ မိန္႕ေတာ္မူတယ္။
ဒီေတာ့ ေကသိက "အရွင္ဘုရား၊ အရွင္ဘုရားအား သူ႕အသက္သတ္ျခင္းသည္
မအပ္ဘူး မဟုတ္လားဘုရား၊ သို႕ပါလွ်က္ သတ္ပစ္တယ္လို႕
အဘယ့္ေၾကာင့္ မိန္႕ေတာ္မူပါသလဲ"လို႕ ေလွ်ာက္ထားတယ္။
ဘုရားရွင္က "ေကသိ၊ ငါဘုရားအား သူ႕အသက္ကို သတ္ျခင္းသည္မအပ္၊
သို႕ပါလွ်က္ သတ္ပစ္တယ္လို႕ မိန္႕ဆိုျခင္းမွာ
အဆံုးအမ မခံေသာသူကို မဆံုးမဘဲ အသိအမွတ္ မျပဳျခင္းသာျဖစ္တယ္၊
အဆံုးအမ မခံေသာသူကို ပညာရွိ သီတင္းသံုးေဖာ္မ်ားကလည္း
ေျပာဆိုဆံုးမထိုက္သူလို႕ အသိအမွတ္ မျပဳၾကေတာ့ဘူး၊
ယခုကဲ့သို႕ အသိအမွတ္မျပဳ၊ အဆံုးအမမွ ၀ကြက္လိုက္ျခင္းသည္ပင္လွ်င္
ငါဘုရား၏ သာသနာ၌ သတ္ပစ္ျခင္းမည္တယ္" လို႕ မိန္႕ေတာ္မူတယ္။
သည္အခါ ေကသိလည္း သေဘာက်သြားၿပီး
"အရွင္ဘုရား၊ ျမတ္စြာဘုရားက အသိအမွတ္မျပဳ၊
ပညာရွိ သီတင္းသံုးေဖာ္မ်ားကလည္း အသိအမွတ္ မျပဳျခင္းသည္
စင္စစ္ ေကာင္းစြာ သတ္ပစ္လိုက္ျခင္း မည္ပါေပတယ္၊
အရွင္ဘုရားရဲ႕ တရားေတာ္ဟာ အလြန္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ရွိတယ္၊
ယေန႕မွစၿပီး အသက္ထက္ဆံုး ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္တဲ့ ဒါယကာလို႕
တပည့္ေတာ္ကို မွတ္ေတာ္မူပါ" လို႕ ေလွ်ာက္ထားသတဲ့ကြယ္။
(ထီးခ်ိဳင့္ၿမိဳ႕၊ တည္ေတာဆရာေတာ္)
ရွာေဖြတင္ျပသူ-မာလာေထြး
No comments:
Post a Comment